[linux-network] Kamil Koc Otobüs Firmasi elaman Ariyor

---------

From: Salih BiLGiN (salihb@ozdilek.com.tr)
Date: Tue 12 Aug 2003 - 00:25:30 EEST

    Kamil Koç Otobüsleri A.S.

    NETWORK VE SISTEM MÜHENDISI (GM-NET-01)

    Sehir/Ülke: Bursa Ilan Tarihi: 11.08.2003

    Genel Nitelikler:

    Mühendislik fakültelerinden mezun,

    Linux isletim Sisteminde ileri derecede bilgi ve deneyimine sahip olmak,

    Linux isletim sistemine sahip genis bir server parkinin yönetimini en az 2
    yil süreyle yapmis,

    Sistemdeki serverlari yönetebilecek bilgiye sahip olmak, (Apache web
    server, Samba,Horde vb.),

    LAN, WAN, VPN ve TCP/IP Bilgisine sahip olmak,

    Iletisim ve Ag Teknolojileri/kurulum ve isletimleri hakkinda bilgi ve
    deneyim sahibi olmak,

    Router, switch ve firewall konfigurasyonu yapabilecek (Cisco Sertifikali),

    Konusu ile ilgili dokümanlari anlayacak derecede ingilizce bilgisine sahip
    olmak,

    Analitik düsünme yetenegine sahip olmak,

    Takim çalismasina yatkin olmak,

    Sistematik ve planli çalismayi ilke edinmis olmak,

    Askerlik görevini tamamlamis olmak(erkek adaylar için),

    Bursa'da ikamet eden/edebilecek.

    Is Tanimi:
    Sistemdeki serverlari yönetmek, kurulum, güncelleme ve yedekleme islemlerini
    FreeBSD üzerinde Firewall ile sistem güvenligi saglamak, On-line
    sistemlerdeki beklenmedik sorunlara hizli çözüm getirmek.

    Ise Alinacak
    Personel Sayisi: 1

    Kaynak: Kariyer.net