[linux-network] Re: Network Kurulum Mesafesi

---------

From: ahmet tombak (ahmettombak623@hotmail.com)
Date: Mon 11 Aug 2003 - 15:29:08 EEST

    selam
    Sorduğunuz sorudan sadece bir network kuracağınız ve mesafenin 405 metre
    kadar olduğu. Anlaşıyor cevap için yeterli bilgiler yok. Orası bir valilik
    olduğu için kaçak wireless olayına sıcak bakmayacaklardır. Bu sorunun
    cevaptan daha çok tartışmaya kayacağı yönünde kuşkularım vardı ve 1 - 2 saat
    içinde tahmin ettiğim gibi oldu.
    1- konum ne? (kaç bina var. Binalar arası mesafe ne kadar.toplam uzaklıktan
    bahsetmiyorum (ana merkeze gelen kadar yan toplama oluşturulabilirmi))
    2- Mevcut bir alt yapı var mı? Varsa nedir?
    3- Bu iş için ne kadar para harcayabilirsin?
    Aslında daha çok soru var ama sanane gibi bir cevapta gelebilir:)
    Sonuç olarak daha fazla bilgi vermen gerekiyor, aksi halde bu bir cevap
    olmaktan çıkar.

    >From: "Usta" <usta@mardin.gov.tr>
    >To: <linux-network@liste.linux.org.tr>
    >Subject: [linux-network] Network Kurulum Mesafesi
    >Date: Mon, 11 Aug 2003 11:42:30 +0300
    >
    >Selamlar,
    >
    >Ben bir resmi kuruma network üzerinden internet paylaştırmayı düşünüyorum
    >ve
    >yaklaşık mesafe 450mt bu mesafeye nasıl bir network sistem kurabilirim ve
    >en
    >asgari kurulum nedir ne önerirsiniz.
    >Saygılar
    >
    >Servet TAŞ
    >Mardin Valiliği
> [...]

    The new MSN 8: smart spam protection and 2 months FREE*