[linux-network] Re: Network Kurulum Mesafesi

---------

From: Mustafa GÜVENÇ (mguvenc@temasistem.com)
Date: Mon 11 Aug 2003 - 14:18:33 EEST

    merhaba...
    size önce şunu sormak istiyorum; bu 450mt mesafe bina dışımı?
    eğer dişarda ise wireless ve DSL için serdar KÖYLÜ ye katılıyorum, ama
    bu kablo çekeceğiniz kısım kurumun mülkiyetindeki bir arazide ise fiber
    kablo çekebilirsiniz. fiber kabloların yeraltından güvenli çalışan
    versiyonları vardır. uygun fiber kablo seçiminde yardım etmek isterdim
    ama yeri görmek gerekir.

    aynı binada iseniz zaten ne wireless da ne de fiber de sorun olmaz. DSL
    de de cisco nun longreach adın da bir ürünü var bunu kullanabilirsiniz.

    iyi çalışmalar...

    --
    Mustafa GÜVENÇ
    TEMA BILGISAYAR