[linux-network] Netatalk Problemi

---------

From: E.Erdem (e.erdem@gmx.net)
Date: Sun 10 Aug 2003 - 12:40:46 EEST

    Bir süre önce MacOS ile dosya paylaşımı için Netatalk yüklemiştim.
    Başlangıçta her şey düzgün çalışıyordu. Mac'tan rahatlıkla dosyaları
    görüyor ve üzerlerinde işlem yapabiliyordum.

    Bugünlerde (neden olmuş olabileceği konusunda bir firkim yok. Gnome
    çökmüş onu yeniden yüklemiştim. Onun dışında sistemde bir değişiklik
    yapmadım) ise Mac'ten bağlandığımda hiçbir dosya göremiyorum.

    Araştırmadığım belge kalmadı. Ama bu probleme hiç rastlayamadım.
    Böyle bir problemle karşılaşan veya çözümünü bilen var mı?

    Şimdiden teşekkürler, iyi çalışmalar...