[linux-network] dns

---------

From: HUSEYIN ISIK (huseyin.isik@onnet.com.tr)
Date: Sat 09 Aug 2003 - 09:21:47 EEST

       Arkadaslar merhaba bir adet redhat 7,1 isletim sistemim var ve adsl ile internete cikiyorum ve baska bir ethernet kartiyla interneti paylastiriyorum.telekomdan bir tanede sabit ip aldim bunun uzerine domain yonlendirmek istiyorum 3 tane kadar bunun icin sanirim dns serveri ayarlamam gerekiyor bunu en kolay nasil yapa bilirim bilgisi olan arkadaslardan yadim bekliyorum simdiden herkeze tesekkurler saygilar