[linux-network] Re: ethernet

---------

From: ramazan@mikromask.com
Date: Fri 08 Aug 2003 - 17:39:01 EEST

    Degerli arkadasim,

    iki ethernet kullandigini belirtmissin.
    biri 10.0.0.16/?[subneti bilmiyoruz] ip sine sahip
    digeri 10.0.0.11/? [subneti bilmiyoruz] ip sine sahip

    burada su soruyu sormak lazim. Sisteminde kac network var?(ip
    bakimindan)

    eger yukaridaki ip lerin 24 bit (255.255.255.0) subnet e sahip se ilk up
    olan kart ile calisirsin bu sonderece dogal.
    cunku tek network un var.=20

    bu da 10.0.0.0 dir ki iki ethernetin netwok u de budur.=20
    bu durumda ilk up olan ethernet kart (eth0) 10.0.0.0 network u ne giden
    paketleri alip gondermeye calisir.
    eth1 e 10.0.0.0/24 network une ait bir ip verirsen hep eth0 calisir.

    bilmem demek istedigim anlatabildimmi?

    kolay gelsin=20