[linux-network] MRTG

---------

From: Engin Ö. (engin@engin.web.tr)
Date: Fri 08 Aug 2003 - 14:41:21 EEST

    Merhaba ;

    256 k olan hattımdaki 2 eth kartını ayrı ayrı takip ediyorum (eth0 &
    fasteth0)

    en üst scala gün icinde kullanıldıgı kadar artarak cıkıyor, ben istiyorum ki
    direk 256 k yazsın bps da.. ki göz bakışıyla 2 ethernetin farkını bir
    cırpıda görebileyim,

    şimdi ise örnegin biri 180 k kullanıyor öbürü 30 da kalıyor .. 30 k da
    kalanın maximumunda 30.0 k yazıyor, yani bir nevi yanıltıyor.

    saygılar