[linux-network] Ah Su Santral

---------

From: [ C T R L ] (ctrl@host4.web.tr)
Date: Fri 08 Aug 2003 - 14:12:04 EEST

    Merhabalar,

    RH 9.0 Kullanıyorum. KDE falan kurulu değil. X ile aramız yok fazla.
    Bu cihanzın internete çıkışı dial up ile.

    Santralin arkasından çıkmamız gerekli (9,0822 ... )
    Ancak tahmin edebileceğiniz gibi no dial tone hatası iflahımı kesti.

    /etc/ppp/call-isp #chat
    /etc/ppp/options.ttySxxx

    Ne yazmam gerekli ya da ayarları buradan yapmıyorsam nerede ne
    yapmalıyım..

    Biri beni bu illetten kurtarsın lütfen..