[linux-network] Re: qmail icin antivirus

---------

From: M.Sinan (linux-lists@stu.uludag.edu.tr)
Date: Tue 05 Aug 2003 - 13:38:13 EEST

    Kaspersky kullaniyorum (avp) ve gayet memnunum. Performans da gayet iyi
    bence.

    Ayrica liste arsivlerine listweb.bilkent.edu.tr den erisebilirsiniz.

    Hatta google'a "site:listweb.bilkent.edu.tr qmail antivirus" diye bir
    soru sorarsaniz arsivlerden istediklerinizi gorebilirsiniz.

    Saygilar

    --
    M.Sinan <linux-lists@stu.uludag.edu.tr>