[linux-network] iptables/firewall

---------

From: Betega (info@betega.com.tr)
Date: Mon 04 Aug 2003 - 09:09:30 EEST

    merhaba,
    Linuxta bir firewall yapmaya calisiyorum.
    linux makinamda su anda 3 adet ethernet var,
    1. eth ----> ic network ------> 192.168.10.1
    2.eth -----> router(256k leased line) -------------> 192.168.10.2 (router ip'si 192.168.10.252)
    3.eth -----> baracuda uydu ------------------------->192.168.10.100 (baracuda uydu kartini kulanan pc'nin ip'si 192.168.10.100)

    Su anda networkumde gateway olarak 192.168.10.252 gateway verilenler routerdan, 192.168.10.100 verilenler ise baracuda uydulu pcden internete cikabiliyor.

    Networkumdeki bir grup pc'nin router'dan , baska bir grup pc'ninde baracudadan internete baglanabilmesi icin iptables satirlari nasil olmasi gerekir?
    Biraz ugrastim fakat isin icinden cikamadim.Birde bu firewall makinasinda squid calistirmalimiyim sizce?

    Tesekkurler