[linux-network] internet paylasimi

---------

From: HUSEYIN ISIK (huseyin.isik@onnet.com.tr)
Date: Sat 02 Aug 2003 - 20:30:42 EEST

       Mrb arkadaslar redhat 7,1 ile adsl modem uzerinden internete cikiyorum ve bunu paylastirmak istiyorum internete ethernet uzerinden bridge olarak cikiyorum ve internete ciktigim eth0 in statik ip si var cunku telekom statik ip veriyor ikinci ethernetlede interneti paylastirmak istiyorum internette kablo modem icin script buldum denedim ama olmadi elinde hazir script ve olan varsa gonderirse sevinirim 7,1 icin birde nasil yapa bilirim bu konuyla ilgilenmis arkadaslardan cevap bekliyorum simdiden tesekur ediyorum ilgilenenlere