[linux-network] Re: firewall sorunu

---------

From: ahmet tombak (ahmettombak623@hotmail.com)
Date: Sat 02 Aug 2003 - 14:14:17 EEST

    Selam daha önce aynı şey benimde başıma geldi.. Firewall şeçenekleri default
    olarak her açmanda high seviyesinde oluyor. (grafik ekranda)
    iptables -L komutunu vererek liste alabilirsin.
    Ama senin sorunun herhalde ethernet kartının default gateway'ı tanımaması
    route komutu ile gateway'ı gösterirsen sorunun çözülür.
    Sevgiler

    >Arkadaslar redhat 7,1 de setup yazip frewall configurasyonuna girdigimde
    >hep high seviye guvenlikte medium a indiremiyorum inmis gibi yapiyor ama
    >tekrar girdigimde yine high cikiyor bu sebepten hic bir sey yapamiyorum
    >telnet ftp www erisimleri kapatiyor bunu nasil mediumda kalmasini saglaya
    >bilirim ilgilenen arkadaslara simdiden tesekurler selamlar iyi
    >calismalar.......

    Protect your PC - get McAfee.com VirusScan Online
    http://clinic.mcafee.com/clinic/ibuy/campaign.asp?cid=3963