[linux-network] Ben bu linux servera taktim.

---------

From: Salih BiLGiN (salihb@ozdilek.com.tr)
Date: Wed 30 Apr 2003 - 23:34:46 EEST

Corporate server olmadi ya bende openexchange server cektim Susenin. 4 cd var. 2 tanesi suse united linux birtanesi openexchange. bir tane daha var içinde united linuxun ilk cdsine benzer seyler var. Şimdi bu openexchange server Suse kurulmasini istiyor. Bend eilk once Suse kurmaya basliyorum kuruyorum ama Linux surumu Suse United linux olarak kuruluyor. Sonra Openexchange kurmak istedigimde de suse kurulu degil diyerek kendi kurulumuna basliyor.Ve önceden kurulan united linuxu siliyor. Kendi kafasina gore hdd partitionlarini ayiriyor. Fakat yazilim default olarak oluyor ve degistiremiyorum. bundan dolayi Linux masaustu ve kontrol panelleri vs kurulum bitiminde yeniden basladiginda gelmiyor. Bos bir ekran ve pencere secicisi bulunuyor.

Simdi madem mandrake corporate serveri kuramadim bunu kurmayi cok istiyorum. Dert oldu icime. Dokumanlarini okudum ama sert bir ingilizce oldugundan fazla yararli olmadi. Turkce dokumanda bulamadim.

Bu open exchange kurulumu hakkinda puf nokta var mi? Kurulumda nelere dikkat etmem gerek.

Dagitimlar
Suse Openexchange 4.0
Suse united linux
Makine