[lkd-duyuru] Ankara'da Linux seminerleri (Pro-G + Keys ) + senlik + genel kurul

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Tue 29 Apr 2003 - 23:51:00 EEST

    Merhabalar,

    1. Ekte Ankara'da yeni basliyan Linux Seminerleri duyurusu
    var. LKD olarak, Linux'la ilgili herkesin bulustugu bir
    platform olmak istiyoruz: bir haberlesme, isbirligi ve
    bilgilenme platformu. Linux destek veren, linux cozumleri
    sunan firmalarinn ortaya cikmasina cok seviniyoruz. LKD
    weblerini bu tur bilgileri de kapsayacak sekilde genisletmek
    istiyoruz. Bu tur gelismeleri seve seve listelerde duyurup,
    webte sergileriz.

    2. 1-4 mayista istanbul'da Yildiz Teknik Univeristesi
    Besiktas kampusunda II. Linux ve Ozgur yazilim senligini
    yapacagimizi hatirlatmak istewrim. Ssenlik herkese acik ve
    ucretsizdir. Detaylari http://senlik.linux.org.tr/
    adresinde bulabilirsiniz.

    3. Genel Kurulumuz 18 mayista ogleden sonra, Ankara
    Univeristesi besevler kampusu Kirmizi salonda yapilacaktir. ilk
    toplanti 11 mayista olacak. herkesi 18 mayisa bekliyoruz.
    sadece LKD uyeleri secime katilabilir.

    Bu donemin degerlendirmesi ve yeni donem icin oneriler, program
    ve ekiplerin cikmasini arzuluyoruz. Bu amacla dernek ve
    lkd-uye listeleri uygundur. Bir kucuk ricam bu tartismanin
    Linux senligi sonrasind aolmasi katilimöi artiracaktir diye
    dusunuyorum.

    Senlik'te gorusmek uzere
    Mustafa Akgul

    %%%%%%
    Pro-G Bilisim Guvenligi ve Arastirma Ltd. ile Keys Danismanlik isbirligi
    ile Ankara'da Linux Isletim Sistemi'nin Temelleri, Linux Sistem Yonetimi
    ve Linux Ag ve Internet Hizmetleri Yonetimi basliklari ile ardisik uc
    egitim programi duzenlenmektedir.

    Her biri 20 saatten olusan, konunun uzmani Pro-G egitmenleri tarafindan
    verilecek ve Turkce kurs materyali ile desteklenecek egitimler ile
    ilgili ayrintili bilgi ve kayit icin http://www.keys.com.tr/ adresindeki
    Keys Danismanlik web sitesi ziyaret edilebilir.