[linux-network] Efektif Spam Korumasi

---------

From: Murat USTUNTAS (ustuntas@bimel.com.tr)
Date: Mon 28 Apr 2003 - 15:31:59 EEST

    Degerli Arkadaslar,

    Giderek artan internet kullanimi beraberinde bir takim sorunlarda getiriyor.
    Bunlardan en onemlileri (Kullanicilari ilgilendiren) viruslu epostlar ve
    istenmeyen (Spam) epostlar.

    Son gunlerde spam maillerde cok fazla artis var. Hem porno icerikli ve hemde
    reklam icerikli epostalar dolasiyor. Genelede kullanicilarin rahatsiz
    olduklari porno icerikli epostalar.
    Benim istedigim, bu konu hakkinda sizlerin ne gibi cozumler , yontemler
    bularak bu sorunu asmaya calistiginiz?

    Bu konu ile ilgili cok fazla arastirma yaptim. Fakat tatmin edici sonuclara
    ulasamadim. Icerik filitreleme, eklenti dosyalarini arastirma ve RBL gibi
    yontemler var. Benim en efektif olarak bunlardan hangisini kullanabilecegim.
    Bu yontemlere ek olarak , sirf bu is icin yazilmis parali urunlerinde
    oldugunu biliyorum.

    Bilgilerinize,

    Murat Ustuntas