[linux-network] squirrelmail po dosyaları

---------

From: Orhan Berent (berent@deu.net.tr)
Date: Fri 25 Apr 2003 - 16:38:36 EEST

    Mandrake 9.0 =FCzerinde squirrelmail 1.4.0 =
    =E7al=FD=FEt=FDr=FDyorum.Kullanacak olanlar
    aray=FCz=FC T=FCrk=E7e istediler.

    ./conf.pl ile dili tr_TR yapt=FDm ,po dosyalar=FDn=FD yeniledim,tekrar =
    derleyip
    mo'yu olu=FEturdum,hatta bunlar=FD yaparken haz=FDr scriptler ile =
    de=F0ilde oturdum
    manual olarak msgmerge,msgfmt vs vs =E7al=FD=FEt=FDrd=FDm,ama yine de =
    T=FCrk=E7e
    olmad=FD,sorun nerede olabilir.

    Orhan Berent