[linux-network] Squid Upgrade

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Sun 20 Apr 2003 - 19:17:58 EEST

    Selamlar
    Sistemdeki squidi upgrade etmek istiyorum. Aynı zamanda bir suredir out of file descriptors diye uyarilar geldigi icin FD leride artirmam lazim. Var olan makinaya farkli porttan 2. bir squid kurup aktif hale gecirince 1. yi kaldiricam. Ayni zamanda Replacement Policyide GDSF yapmayi dusunuyorum. Bu degisiklikleri yapmam acaba eski squidi etkilermi ve ayni cache i yeni ozelliklerle 2. squid de de kullanabilirmiyim. Daha once deneyen olduysa tecrubelerini paylasirsa sevinirim ayrica upgrade konusunda herhangi bir oneride olabilir. Bu konuda Squidin sitesi dahil olmak üzere pek bir doküman bulamadim.

    İyi calismalar