[linux-network] Re: Yonlendirme

---------

From: Baris Metin (baris@metin.org)
Date: Sat 19 Apr 2003 - 21:41:07 EEST

    Selamlar,
    Sat, Apr 19, 2003 at 09:07:25PM +0300 , Gürkan KARABATAK :

    > Bu bilgileri maili diger okuyanlar icin vermistim. Sizin bir Bil. Muh. =
    > Veya adayi olarak (En kotu ihtimal is hayatinizdan dolayi) bu konu =
    > hakkinda bilgi sahibi oldugunuzu dusunuyorum. (Okulu bitirip =
    > bitirmediginizi bilmiyorum :)=20
    > Bu yuzden yanli anlasilma olduysa ozur dilerim.

    Olmadi, yalnizca elimden geldigince tartismayi yumusatmaya calisiyordum.
    Bu arada okulumu bitirmedim henuz :).

    > Bunu bilemeyiz. Ben teorik olarak konustum pratigi cok farkli olabilir.

    Bunun bu sekilde (yari yariya) bir tanim ile belirlenemeyecegini
    anlatmak istemistim.

    > Sonucta bunu onlemek imkansiz. Ancak dedigim gibi cok yuk isteyen =
    > sisteme gore DNS ler ayarlanirsa bantgenisliginden kazanc olabilir.

    Bahsettigim gibi bir yonlendirme yaparsaniz yalnizca irc.xx.com'a gelen
    ilk web istekleri irc.xx.com makinasina gidecek. Daha sonra istemci
    zaten yonlendirilen makina uzerindeki web sunucu ile konusacak.

    > Karsilikli bilgi alisverisi icin Tesekkur ederim.

    Ben de tesekkur ederim.

    > Bu arada konu cok farkli yerlere kaydi 2 li tartisma sekline donustu. =
    > Mail grubunuda meskul etmis olduk. Rahatsiz olan olduysa kendi adima =
    > ozur dilerim

    Bence ikili, uclu, besli tartismalar zaten grubun amacina hizmet ediyor.

    iyi calismalar,

    --
    Baris Metin