[linux-network] Re: IPTABLES

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Fri 18 Apr 2003 - 16:23:43 EEST

    Selamlar
    Bu tur bir sorun varsa forward isleminde de bir sorun olabilir. Sonucta =
    proxy forward islemine gerek duymuyor iptablesta bu bahsettiginiz =
    disinda bir ayar yoksa (bir kontrol edin) sorun buyuk ihtimalle =
    forwarding islemidir. Fark varmi bilmiyorum ama birde echo "1" > ... =
    seklinde deneyin boyle bir problem sanki yasamisim gibime geliyor ne =
    kadar mantiksiz olsada. Eger olmuyorsa birde /etc/sysconfig/network =
    dosyasina bir goz atin.=20

    FORWARD_IPV4=3Dyes
    GATEWAY=3Dx.x.x.x

    Ayarlarinin dogru oldugunu kontrol edin. Sorun bi sekilde bunlarla =
    ilgili birsey olsa gerek.
    Kolay gelsin