[linux-network] IPTABLES

---------

From: cem es (cem_es@hotmail.com)
Date: Fri 18 Apr 2003 - 14:33:11 EEST

    Merhabalar

    3 ay önce redhat 8 üzerine kurduğum transparent proxy (iptables - squid) çok
    güzel çalışıyordu. Uzun süre kullanmadım, ethernet kartını ve IP adresini
    (Network Device Control) değiştirdikten sonra iptables çalışmaz oldu
    aşağıdaki komutları yazdığımda bir hata çıkmıyor, internet explorerdan 3128
    portunu kullanarak squid ile internete çıkabiliyorum ama hiçbir yeri
    pingleyemiyorum ve outlooklarda çalışmıyor doğal olarak,
    Clientlarda gateway olarak linuxu gösteriyorum

    iptables satırlarım
    echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward
    iptables -t nat -A POSTROUTING -s 0/0 -d 0/0 -j MASQUERADE
    iptables -t nat -A PREROUTING -p tcp --dport 80 -j DNAT --to
    192.168.0.202:3128

    başka biryerlerde dahamı ayarlama yapmam gerekiyor IP değişikliğinden sonra
    yada başka bir çözümü varmı

    The new MSN 8: smart spam protection and 2 months FREE*