[linux-network] Re: Redhat9 da qinstall.

---------

From: Sinan# (sinan_guvenc@yahoo.com)
Date: Wed 16 Apr 2003 - 13:35:51 EEST

    sadece qinstall olarak parametresiz kurdum.
    gui,turkish secenekleriylede denedim.Zaten
    RH8 uzerinde sorunsuz olarak calismaktaydi.Sistemi
    bozmadan direkt RH9'a update ettigimde Qmail hatalar
    vermeye basladý.Bunun uzerine bende RH9'u bastan kurup
    uzerine qinstall'u kurup denedigimde yine sonuc
    alamadim.
    (qinstall.conf ta her zaman kurdugum gibi ayarladim)

    !!

     var.> "qinstall -gui" diyerek grafik arabirimi
    cagirirsan bir sorun cikmamali diye dusunuyorum.

     649 nolu satir verdigin parametreyi inceliyor.

     Redhat9 uzerinde qinstall 1.1 kullanarak qmail
     kurmaya
     calisirken asagidaki hata mesajini aliyorum:

     "qinstallcore.py" line 682 ?
     "qinstallcore.py" line 649 in install_all
     "qinstallcore.py" line 649 in qmail_install

     OsError No Such file or directory:
     /var/qmail/control
     concurrencyincoming

     env:Svsscan:No Such file or directory

     INIT : Id "Sv" respawing too fast:disabled for 5
     minutes