[linux-network] Re: sqwebmail

---------

From: Sinan-Listeler (linux-lists@stu.uludag.edu.tr)
Date: Tue 15 Apr 2003 - 09:59:59 EEST

    Selamlar,

    Basilix qmail ile beraber gayet guzel calisabiliyor. Ancak bi iki yerinde ufacik degisiklikler yapmaniz gerekiyor.. (Misal su imap_open daki notls olayini bilenler hatirlar :) )
    courier imap 1.5.x ile ona da gerek kalmiyor, direk calisiyordu.

    Unutmadan, global.conf'da Maildir denilen bi yer var.. orayi "Basilix/" yerine "INBOX." yapmalisiniz.
    Yoksa gonderilen maillari silinen maillari goremezsiniz basilixte..

    saygilar.

    15 Apr 2003 09:00 EEST tarihinde yazmışsınız: