[linux-network] webmail

---------

From: Latife Zeytineli (lyolac@mku.edu.tr)
Date: Mon 14 Apr 2003 - 13:56:49 EEST

    merhaba
    redhat 8.0 kullanıp
    mail programlarından herhangi birini kullanarak ekli mail gonderebilen kimse varmı.
    cunku ben ne kurduysam ekli mailler gitmiyor
    gonderdigimde hata vermiyor ama karsı tarafta sadece dosya ismini gorebiliyor.
    neyden kaynaklanadıgını bilemedim.
    yardımcı olursanız beni buyuk bir dertten kurtarmıs olacaksınız.
    kurmadıgım mail programı kalmadı.
    sanırım sistemden kaynaklanıyor ama neyden
    bilemiyorum.
    sadece outlookta sorun vermiyor