[linux-network] Re: mail server

---------

From: Mustafa GÜVENÇ (mguvenc@temasistem.com)
Date: Mon 14 Apr 2003 - 09:34:44 EEST

    Fuat Bey,
    öncelikle şunu söyleyeyim, böyle bir sistemin altından kalkabilecek
    sistem bir linux tur. bedava bir mail client istiyorsanız bence send
    mail veya qmail ı tercih edin. aralarındaki en önemli fark q mail
    kullanması daha kolay ama denemelerimden gördüğün kadarıyla sendmail
    daha sağlam. ama 10000 mail iki sis içinde sorun olabilir. aslında ben
    size IBM Domino Server ı tavsiye ederim ama 10000 client için maliyet
    biraz yüksek çıkar.

    Mustafa GÜVENÇ
    TEMA BILGISAYAR
    TEKNIK YÖNETICI