[linux-network] Re: mynet.com da sorun mu var?

---------

From: Ersoy, Mehmet Ali (MErsoy@mail.aria.com.tr)
Date: Fri 11 Apr 2003 - 15:36:17 EEST

    Merhaba ;

    Ben evdeki makinamda Redhat 9.0 , notebookumda ise Redhat 8.0 =
    kullaniyorum. Evdeki makinamda US Robotic 56 K external , notebookta ise =
    Conexant 56K ACLink tipinde modem yuklu. Linux'den TTNet ya da baska bir =
    dialup accountu ile internete baglanmaya calisiyorum. Fakat baglanti =
    kuramiyorum.

    Error olarak=20

    "could not find ppp0 : No such device"

    hatasi aliyorum. Fakat modemi test edebilmek icin kppp ' de bulunan =
    modem test ekranindan baska bir modeme at komutlariyla baglaniyorum ve =
    herhangi bir problemle karsilasmiyorum.

    Yardimlarinizi bekliyorum.

    Tesekkurler...