[linux-network] squid

---------

From: Mesut Mutlu (info@betega.com.tr)
Date: Tue 08 Apr 2003 - 16:42:00 EEST

    merhaba,
    Leased line internet erisiminin oldugu yerde squid kullanilabilirmi? Kullanilirsa ne kadar dogru olur? Alternatif ne olabilir?
    Ben squid'i MS'in isa server'ine alternatif olarak kullanabilirmiyim? Ben asil amac olarak kullanicilarin internete cikisini filtrelemek ve mumkunse bant geniliginiayarlamak ve webalyzer tipi programla log tutmak istiyorum.
    tesekkurler