[linux-network] Re: X-Windows

---------

From: CEVAHIR PILPIL (cevahir.pilpil@finansbank.com.tr)
Date: Fri 04 Apr 2003 - 18:10:05 EEST

    Ben XManager isimli programi kullaniyorum. Bunu sanirim
       download.com dan indirebilirsiniz.
       Bildigim diger programlar ise soyle :
       winaxe
       exceed

      Iyi calismalar

    Please respond to linux-network@liste.linux.org.tr
    Sent by: linux-network-bounce@liste.linux.org.tr
    To: <
    cc: (bcc: CEVAHIR PILPIL/FINANSBANK)

    Subject: [linux-network] X-Windows

    Arial TUR; Merhaba,
    MS-Windows kurulu PC-ler üzerinden X-Windows ile Linux Serverler'de
    çalışmak için açık Kodlu MS-windows üzerinde çalışan bir
    program tavsiye edebilirmisiniz?

    cevaplar icin simdiden teşekkürler