[linux-network] apache servera Msql

---------

From: cerax (ckillboy@yahoo.com)
Date: Wed 02 Apr 2003 - 18:39:46 EEST

    Arkadaşlar biz bi grup arkadaş bi apache server üzerinde php sayfalarımızı denemek için yer almıştık ancak her nasıl olmuşsa serverda msql desteği bulunmuyormuş .Bu nedenle database işlemi yapamıyoruz.(text haric c:) ) Zaten php de yeni olduğumuz için işimiz zor.

    Bu sorunu kendi kullanıcı hesabımıza msq kurarak giderebilirmiyiz.Yoksa server adminin mi msql kurması gerekiyor.Lütfen bana ne yapmam gerektiği konusunda yardım edin . Ayrıca phpnin pears paketini de aynı şekilde kurabilirmiyim ?

    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...