[linux-network] Re: ftp Ayarlari

---------

From: Berke (berkebasar@ultratv.net)
Date: Wed 02 Apr 2003 - 16:23:55 EEST

    Vasfi UYSAL ne biliyorki?
    Bundan 1 ay once ege.edu.tr nin butun makineleri root'landi diye.. hepsini
    birden kapatip clinic vede efe.ege.edu.tr basda olmak uzere med de dahil
    tabii buna, butun host'lari firewall arkasina aldilar sistemdeki rootkit ve
    sniffer lari yakalayamadiklari icin.. bunu yapan'in 0kulda birisi oldugu
    sanildi basda.. ama bi cozum getirilemedi.. ve makineler halen firewall
    arkasindalar! yani burda bunu yazmamdaki sebeb ege.edu.tr nin sistemlerinin
    basindakilerin bisi bildigine sahsen inanmiyorum.. size nasi yardim
    edebilirki bu insanlar.. once solaris'de firewall orenelim Lutfen..

    http://www.syngress.com/solutions/158_hack_sun/hack_sun_book.pdf

    Bunu d0wnload edip 0kumanizi tavsiye edicegim.. ondan soora ege'nin butun
    host'larinin nasil root'landigini anlamis olursunuz...

    Saygilarimla..
    Berke