[linux-network] Video,audio yayini

---------

From: Afsin Taskiran (taskiranafsin@hotmail.com)
Date: Wed 02 Apr 2003 - 16:08:00 EEST

        Merhaba;
       Bunyemizde yayin yapan radyo server ini linux e tasiyoruz.Windows Media
    Server uzerinden halen yayini internetten canli olarak veriyor.Varolan
    yapiyibozmadan linux da gerceklestirmek istiyorum.Fakat yayin formati olarak
    MPEG4 ve mp3 kalitesinde yayin yapabilmeli.Sadece audio diil video
    formatindada yayin yapacak gerekirse.
       MPEG4IP adli bir program uzerinde calisiyorum ama fazla komplike
    geldi.Shoutcast ve apple darwin server a da bakmistim.MPEG4IP ise yarayacak
    bir programa benziyor su asamada.Sistem soyle isleyecek.windows makine
    uzerinden mp3 yayini eszamanli olarak linux server a gonderilecek.Oradan da
    broadcast olarak nete.
       Bu konuda bilgisi olan varsa yardimciolursa sevinirim.Oneriler??
    Afşin TAŞKIRAN

    Tired of spam? Get advanced junk mail protection[1] with MSN 8.

    --- Links ---
       1 http://g.msn.com/8HMGEN/2734