[linux-network] Re: iptables httpd redirect

---------

From: Qzmen?= Emre DEMİRKOL (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Tue 01 Apr 2003 - 08:46:18 EEST

    normal bir durum. cunku siz forward yapiyorsunuz.

    Aslinda bunun yerine sole yapsaniz.
    anladigim kadariyla, tek static ip ile disardan gelen web isteklerini
    baska sunucuya yollayacksiniz.
            Bu islem sin sadece ip tables yeter. iptables uzerinde 3 bolgede
    forward islemi yapin. static ipnize gelen istegi hedef adresin 8080 ine
    yolayin. oradaki apacheyede 8080 den calis diyin. apachede tekrar
    yonmlendirme yapmaya gerek yok.
    Listen 80 yerine 8080 yapicaksiniz
    iptableste benim bildigim yonlendirme 3 katmandan yapilir preroutingden
    degil.
    ama yinede kesin konusmayayim

    ozmen demirkol