[linux-network] Sendmail ve diğerleri

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Wed 25 Sep 2002 - 18:45:59 EEST

Selam

Ben uzun süredir Sendmail kullanıyorum ve diğerlerine (Postfix, Qmail, vs..)
pek ihtiyaç duymadım ve onlar hakkında da pek bilgim yok. Acaba diğer posta
sunucularına geçmem için ne gibi sebepler var yoksa Sendmail de devam mı
etmeliyim. Genelde herşeyden azıcık öğrenmektense birşeyi tam olarak bilmek
gibi bir düşüncem vardır. Bu yüzden mail olayı gerektiği zamanlar sendmail
üzerine uğraştım. Ötekilerin Sendmail den farkı artı ve eksileri nelerdir
geçiş yapmam için en önemli sebepler neler. Kullananlar görüşlerini
paylaşırlarsa sevinirim

İyi Günler.