[linux-network] Re: Squid te virus problemi

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Mon 23 Sep 2002 - 16:55:33 EEST

Selam
Bu bahsettiğiniz olayları daha önceden ben yapmıştım. Kernelde string modulü
çıktı başka hiçbirşeye karışmadım kerneli derledim make modules
modules_install olaylarını yaptıktan sora lilo ya ekledim fakat boot ederken
root= olayında sorun verdi ve kernel panic dedi. önceki kernelin initrd=
satırını eklediğimde sistem açıldı fakat bu kezde bazı modullerin
yüklenmediğini gördüm ve manuel olarak da yükleyemedim örneğin ethernet
kartının modullerini yükleyemedim sizce sorun ne olabilir?