[linux-network] Re: [linux-network] RE:redhat_arkasındaki_2000_ server

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Fri 20 Sep 2002 - 13:38:41 EEST

Selam
Mantık olarak bu yazdığınız kural eğer forwarding yapıyorsanız ve aksine bir
tanımlama yapmamışsanız içerden ve dışardan tüm istekleri iss e yönlendirir.
Ama neden içerden sabit ip yi kullanarak bağlanmaya çalıştığınızı
anlayamadım bunun için firewall u meşgul etmektense direk 192.168.0.111 ip
ile iis e ulaşmanız daha doğru gibi görünüyor.

> merhaba
> son durum soyleki
> iptables -t nat -A PREROUTING -s 0/0 -d sabit_ip -p tcp --dport 80 -j
DNAT --to 192.168.0.111

> seklinde uygulayarak lokaldekilerin baska sitelere baglanmasini sagladik
ve disardan gelen http isteklere
> w2k daki iss cevap veriyor.
>
> ama icerden sabit_ip yi yazanlara w2k cevap veremiyor. Bunun nedeni
yukardaki kuraldaki bir eksik olabilirmi?