[linux-network] Re: squid ve DMZ de girilemeyen sunucular

From: Murat SULUHAN (msuluhan@softhome.net)
Date: Fri 13 Sep 2002 - 16:51:55 EEST

Merhabalar

pardon bir konu var soylemeyi unuttum, aklima getirdigin icin sagol ayrica

dmz deki squidin kurulu oldugu freebsd den; dmz deki www sunuculara lynx ile
baglanabiliyorum,
ayrica yine ayni makineden Internete de cikabiliyorum,

sorun sadece bu makinenin proxy sini kullanarak dmz sunucularina baglanma
sirasinda cikiyor

Saygilar
Murat SULUHAN