[linux-network] squid ve DMZ de girilemeyen sunucular

From: Murat SULUHAN (msuluhan@softhome.net)
Date: Fri 13 Sep 2002 - 10:16:46 EEST

Merhabalar

DMZ yapisinda bir network var, (DMZ, trusted, untrusted)

dmz networkunde calisan bir squid ve yine ayni networkde calisan www ve
uygulama sunucularimiz var,

trusted network tarafinda calisan bir client bu bsd uzerindeki squidi
kullanmak icin ayar yaptiginda dmz noktasindaki sunuculara giremiyor,

dmz deki freebsd den, dmz deki sunuculari ismi ile pingleyebiliyorum,
dmz deki freebsd den, dmz deki www sunucuya "telnet www.amanin.com.tr 80"
yazip baglanabiliyorum, apache ve iis headerlari geldi

squid in access logu ise su sekilde
1031901202.790 18937 10.x.y.z. TCP_MISS/000 0 GET
http://www.amanin.com.tr/ - NONE/- -

client in IE ayarlarindan squidi kldirinca hersey duzgun olarak calisiyor,
squidde temel konfigurasyon var, hicbir yasaklama yok

Sorun nereden kaynaklaniyor olabilir?

Yardimlar icin tesekkur

Saygilar
Murat SULUHAN