[linux-network] Re: sendmail

From: Suat Ugurlu (suatu@hotmail.com)
Date: Wed 04 Sep 2002 - 08:59:23 EEST

Aslında asağıdaki işlemler probleme çözüm değil sanırım.
Çünkü DNS ten ağırlık vererek bir den fazla mail server adresi girmen,
birine erişilememesi durumunda diğeriyle bağlantı kurmayı sağlar.
Başka bir şeyi değil.Küçük olana erişebiliyorsa ve mailbox burda yoksa,
"unknown recipient" gibi bir hata alır. Diğerlerini denemez bile.

İyi çalışmalar,Suat.

>From: Özkan KIRIK <g01156033@mersin.edu.tr>
>To: linux-network@linux.org.tr
>Subject: [linux-network] Re: sendmail
>Date: Tue, 03 Sep 2002 17:54:41 EEST
>
>Bunu mail sunucudan degil DNS serverdan ayarlaman gerekiyor
>Ör:
>
> IN MX 5 mail.sakarya.edu.tr
> IN MX 10 mail2.sakarya.edu.tr
>
>kolay gelsin.
>
>Özkan KIRIK
>Mersin Universty
>Computer Research &
>Application Center
>System Administrator

>Tesekk=FCrler

MSN Photos is the easiest way to share and print your photos: