[linux-network] Bridge Firewall + NAT

From: Çağlar Onu (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Wed 16 Oct 2002 - 16:02:04 EEST

Merhabalar;
  Linux makinada bridge firewall kurmaya karar verdim fakat kafama takılan
bir iki şey oldu. bridge.sourceforge.net adresindeki dokumanlardan birinde
bridge görevi gören makinanın arkasına hub koyulmuş ( yanlış bilmiyorsam
proxy_arp yollayıp MAC adreslerini almalı , hub niye? ) .Ben bridge olan
makinanın aynı zamanda NAT ta yapmasını istiyorum bu mümkün mü deneyen
varmı?
Saygılar
S.Çağlar Onur
web: http://www.biltek.tubitak.gov.tr