[linux-network] Re: [linux-network] Re: internet bağlantı paylaşımı

From: Fatih Dirol (fdirol@frdgroup.com)
Date: Mon 14 Oct 2002 - 12:17:19 EEST

Sayın Uysal,
Öncelikle yardımlarınıza teşekkürler. tarifiniz üzerine komutları yazdım,
yalnız hata mesajı aldım. Bunun üzerine ipchains'i stop edince düzeldi. List
yapınca masguerade olduğu anlaşılıyor. Fakat hala diğer bilgisayarlar
internete giremiyor. Bu arada söylemeyi unuttum diğer bilgisayarlar windows
işletim sistemi kullanıyor. Bunun için ayrı bir düzenleme gerekirmi (windows
olanlarda veya linux serverda)?
Bana lütfen internet bağlantı paylaşımı için hangi paketlerin çalışması
gerektiğini yazarsanız sevinirim. Mesela; iptables, network, samba, vesair
gibi. Şimdiden teşekkürler,

Selam ve Saygılarla,

F.Dirol