[linux-network] Re: web uzerinden mail erisimi

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Wed 09 Oct 2002 - 16:32:03 EEST

Merhaba,

1- MTA Sunucusu :Linux, üzerinde SendMail calisiyor. POP3 hesaplari bu
sunucuda tanimli.

2- Web Sunucusu : Windows 2000 Server, IIS, PHP destegi ile
calisiyor. http://www.uebimiau.sili.com.br/ adresinden örnek
olabilecek bir webmail yazilimini bu sunucuda calistiracaksiniz.

3- Istemci : Mozilla ya da baska bir tarayici ile web sunucuya
baglanacak, e-postalarini okuyacak.

Mümkün, evet.

Sevgiler,

Baris Ozyurt
On Wed, 2002-10-09 at 15:47, mbluem@excite.com wrote:
> Merhaba, agdaki mail account sahipleri , mail server (RedHat linux uzerinde Sendmail ) ' e , ayni agdaki web server(windows2000) uzerinden internet erisimi yoluyla disaridan baglanip maillerini kontrol edebilirler mi? bunun icin linux uzerine ve web server uzerine hangi urunlerin yuklenmesi gereklidir? tesekkur ederim.

> Join Excite! - http://www.excite.com
> The most personalized portal on the Web!

-- File: signature.asc
-- Desc: This is a digitally signed message part