[linux-network] worm

From: fatih avcu (fatih@stu.inonu.edu.tr)
Date: Tue 08 Oct 2002 - 11:01:42 EEST

7.1 redhat da apache çalışıyor ps aux yazınca tmp dizininde cinik.c
uzantılı bir dosya çalıştığını gördüm. googleden bakınca apachenin ssl
modulünü kullanan bir worm olduğunu söylüyor. worm local ağı çok
yavaşlatıyor sürekli istek yapıyor ama hangi portu kullandığını bulamadım.
daha önce bu wormla karşılaşmışolan varmı ne yapmalıyım. worm windowsa
bulaşmıyor ama local ağdaki windowslar sürekli güvenli kip istiyor.