[linux-network] Re: iptables

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Mon 07 Oct 2002 - 16:26:18 EEST

Selam
Kural dogru ancak interface tanimlamanda yanlislik olabilir. çift ethernetin
varsa kural eth0 içinmi yoksa eth1 içinmi tanimlanacak bilmen lazim. Eger
local aga bakan interface eth1 ise eth1 interfacei için tanimlama yapman
gerekir.

iptables -L ile sadece filter tablosunun (input, output, forward) listesini
alabilirsin. nat tablosunun listesi için

iptables -t nat -L yazman gerekiyor.