[linux-network] Re: iptables "yasak site"

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Fri 29 Nov 2002 - 15:43:11 EET

Selam
Bazi sitelere girisi engellemek iptables la pek yapilabilecek bir is degil.
Ancak belli basli 1-2 sitenin ip sine yasaklama koyarsin kimse erisemez ama
bir çok siteyi düsünecek olursak iptables la yapilacak gibi degil. Bunun
için squid ile transparan proxy kurup onun üzerinden access listler
tanimlamak daha mantikli. Ama illada bir iki ipyi yasaklamak istiyorum
diyorsan su sekilde yapabilirsin

iptables -t nat -A PREROUTING -s 0/0 -d hedefip -j DROP