[linux-network] Re: Mail

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Thu 28 Nov 2002 - 20:56:54 EET

Selam
Evet mail server olarak sendmail kullaniyorum. Bu güne kadar sendmail le
ilgili, sorunun sendmailden kaynaklandigini düsündügüm hiç bir sorun
yasamadim. Içeride Pop3+imap kullaniyorum. Disaridanda gelen mailler içinde
yine sendmail kullaniyorum. Sendmail fazla komplex olmayan sistemler için
çok pratik zaten hemen hemen her dagitimda default geldigi için maksimum 3-5
dk sürüyor ve sorunsuz aninda çalisiyor. Bug olayi hep söyleniyor ama redhat
kullaniyorum ve rpmfind den indirdigim son update ile çok rahat bir sekilde
update edebiliyorum. Bu güne kadar sistemi rahatsiz eden de olmadi. Webmail
olarak Redhat 7.1 de postaci yi 7.2 ve 7.3 te de basilix i gayet güzel ve
sorunsuz çalistirdim. Kisacasi Sendmailden sogumami saglayacak hiçbir
saldiri ve bug a raslamadim. Belkide bu yüzden diger mail server
yazilimlarini denemedim bile diyebilirim.
Kolay gelsin.