[linux-network] Re: VPN illaki modem mi?

From: Levent Ogut (levent.ogut@oytel.net)
Date: Thu 28 Nov 2002 - 10:59:29 EET

Soyledikleriniz bilim kurgu degil, asil VPN dir. VPN icin illa ppp
protokolu ile haberlesmeye gerek yok, generic tunneling protokolu ve
turevleri ile ip paketinde sifrelenmis veya sifrelenmemis ip paketlerini
gonderebilirsiniz.

| | |
| IP | Baska Bir |
| | |
| Header | IP Paketi |
| | |
| | |

CIPE ' i arastirin , ip uzerinden tunnel ile VPN icin.

kolay gelsin.