[linux-network] snortsam kurulum bilen var mi?

From: Özmen Emre DEMİRKOL (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Wed 27 Nov 2002 - 11:48:27 EET

Selam. Gecnlerde bu listede biri snortam den bahsetmisti. Benimde ilgii
cekit. Baktim cisco pix'e mudahale edebiliyor. Cok guzel diye dusundum.
Snor'u kurdum falan ama snortsam e gelince kafam karist. Vatandas
sayfalarda anlatmis sanki bir program kurucakmisizda bir kac tane conf
dosyasi olusacakmis gibi .Ama ortada ne ole bir program var nede conf
dosyalari. tek olan snortsam adli bir binary.

        ALLAH askina snortsam la ugrasan biri varsa bana yardim etsin.
Insanlara snortla bir ids cozumu nasil olur gostermeye ve universiteme
faydali bir sey daha yapmaya calisiyorum. ama burda takildim. Gurubunda
en iyi yani bu sanirim yuzlerce arkadas ve birbirine yardim.

        Simdiden tesekkur ederim.

SAKARYA UNIVERSITESI
Bilgi Islem Dairesi Baskanligi
Ozmen Emre DEMIRKOL