[linux-network] Postfix ile TTNet iyi geinemiyor

From: Tonguç Yumruk (trooper@ttnet.net.tr)
Date: Tue 12 Nov 2002 - 11:35:08 EET

Debian 3.0 üzerinde Postfix kullanıyorum. Mail sistemim güzel çalışıyor
ancak TTNet bunun istisnası. From: bölümünde TTNet adresim yazılı olarak
başka bir TTNet adrsine mail atmak istediğimde "Dur bakalım hede@ttnet.net.tr
adıyla mail atmak için önce login olman lazım" diyor. Gariban Postfix nerden
bilsin benim loginimi. Bounce ediyor tabii mail. TTnet'e mail yollamaya
çalışanın ben değil benim makinamdaki Postfix olduğunu nasıl
anlatabilirim?

--
Sevgi Saygı Linux
Tonguç Yumruk