[linux-network] samba ile nt domainler arası problem

From: fr (freddy_k2033@yahoo.com)
Date: Mon 23 Dec 2002 - 13:45:25 EET

Selamlar,

Samba sunucusunu ikinci bir domain olarak kurdum ve
kullanıyorum.
Diğer pdc ise bir nt.
Bu iki makinayı birbiriyle nasıl barıştırabilirim
(trust relation) ?

Bir diğer sorum da, pdc'ler arası güvenilirlik
sorununu çözünce benim samba domainimde tanımlı
bilgisayarım diğer domainde tanımlanmamış ta olsa
ordaki kaynaklara ulaşabilecek mi? yoksa her iki
pdc'de de tanımlamam mı gerekiyor her kullanıcıyı?

Teşekkürler,
Fr