[linux-network] ethernet card

From: Shahin Hacikuliev (linux@gateway.ege.edu.tr)
Date: Fri 13 Dec 2002 - 15:40:43 EET

Merhaba,
Benim yapmak istedigim is bi ethernet tanitmak (Allied Telesyn 2930 )
modulu derledim ekledim hata vermedi ....
ifconfig -a ile eth1 bir olarak gordu (bu ara ehternetin ledi da yaniyor)
statistiklerde de link up diyor,fakat switch tarafi tam tersini iddia
edioyr.
ne zaman ki eth1'e ip vermeye calistim link down mesaji verdi(leddeki isik
da sondu)
Switchden kablosunda(fiber) isik gidiyor ethernete ayni zamanda switche de
isik geliyor.
Baglanti da saglanamiyor.....
Acaba fiberler icin extra bir ayar gerekiyor mu?

Shahin
Saygi ve Sevgiler.