[linux-network] snort tamam. AMA!!!

From: Özmen Emre DEMİRKOL (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Tue 10 Dec 2002 - 11:22:40 EET

=D6nvelikle LKD seminerinde tanistigin ve bana yardimci olan arkadaslra
tesekkur derim. Snortu gayer basarili bir sekilde kurdum cok sukur. ACID
le birlik harika sonuclar veriyor. Lakin ismdi sira yakalanan ataklari
kesmeye geldi. Snort manule baktim ama pek birsey anlayamadim. Gerci
uzun bir dokuman daha okunacak kisim var.

        neyse bana saldiriyi sunucu tarafinda sonlandirmayla ilgili olarak
birkac ornek veya kaybak dokuman gosterebilecek olan var mi?
tespit edilen saltiriyi sunucuya "baglantiyi kes" seklinde sinyal
yolayarak bitirsin.=20

tesekkur ederim.

SAKARYA UNIVERSITESI
Bilgi Islem Dairesi Baskanligi